[cstex] Problém s \VerbatimInput (strojopisem) a \usepackage[T1]{fontenc}

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Wed Jan 20 09:59:13 CET 2010

Zdravím v konferenci,

měl bych dotaz, který lehce navazuje na včerejší téma s extrakcí textu z pdf a balíčky v hlavičce.

Po včerejší diskusi jsem hlavičku dokumentu opustil v podobě:

----
\documentclass[11pt,a4paper]{report}

\usepackage[cp1250]{inputenc}

\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage{lmodern}
\usepackage{cmap}

\usepackage[czech]{babel}%{czech,a4wide}
\usepackage[usenames,dvipsnames]{color}

\usepackage{a4wide,enumerate,verbatim,fancyhdr,color,nccfoots,lastpage,framed,expdlist,lscape,fancyvrb,array,vmargin}
----

Původně vypadala:

----
[...]

Stalo se mi ale, že soubory vpisované pomocí \VerbatimInput (resp. jejich prvních pár řádků, nebo jen pomlčky?) ztratilo neproporcionálnost (?) - jak demonstrují dvě .png v příloze (stavy před úpravou hlavičky a po).

Jak tedy neproporcionálnost vzhled obnovit, aby zároveň byly zachovány závěry včerejší diskuse?

NB:

Soubory vkládám tímto zápisem:

                             \VerbatimInput[numbers=left,
                                            fontsize=\fontsize{2.5mm}{3mm}\selectfont,
                                            labelposition=topline,
                                            ]
                                            {\T}

Zdravím