[cstex] Fwd: Problém se sazbou pomocí pdfpages

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jan 3 17:31:00 CET 2010

pontex.cz odmítl přijmout moji odpověď

---------- Forwarded message ----------
From: Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>
Date: 2010/1/3
Subject: Re: Problém se sazbou pomocí pdfpages
To: Lukáš Procházka <lpr at pontex.cz>
Kopie: "striz at fame.utb.cz" <striz at fame.utb.cz>

2010/1/3 Lukáš Procházka <lpr at pontex.cz>:
> ... drobný posun -
>
> - pravé stránky "skrývá" \pagecolor{white}; snažím se vymyslet jiný
> mechanismus, jak obnovit původní [bílou] barvu stránky poté, co se vykreslí
> ta žlutá.

Vykreslit nejprve pozadí pomocí \vrule asi v boxu nulových rozměrů.
Nějak do v pdfpages jde, ale já ten balíček nemám moc rád. Má příliš
mnoho parametrů a pokud si v zwpagelayout zapnu cropmarks, nepracuje
korektně, je tam nějaký konflikt. Makro na zjištění počtu stránek jsem
z něj opsal a vkládání ve složitějších případech řeším vlastním
jednoúčelovým makrem pomocí \loop a balíčku graphicx, kde parametrem
"page" určuji číslo stránky (default=1).

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/