[cstex] Opět \cline

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 22 21:50:08 CET 2010

2010/2/22 Jan Pospíšil <honik at kma.zcu.cz>:
> Dobrý den.
>
> Narazil jsem na podivné chování příkazu \cline, když se příslušná tabulka
> vyskytuje celá uvnitř nějakého parboxu, např. překlad souboru:

Problém je v tom, že \parbox je makro, které je \long, takže pozře i
argument s odstavci, tj. celou tabulku. Prostředí tabular načítá svůj
obsah také pomocí jistých vnitřních maker, jenže na vstupu nenajdou
to, co je očekáváno, neboť je to již pozřeno v \parbox'u. Tahle
kombinace tedy fungovat nemůže, ale dá se použít \vbox.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/