[cstex] Trida pro disertaci

Ondrej leguanolog at seznam.cz
Mon Feb 8 21:16:57 CET 2010

Pokud stačí pro bakalářskou/diplomovou práci, tak na něco obdobného jsem
se ptal cca. před dvěma roky zde v konfeře a sešlo se pár relevantních
odpovědí. Něco jsem našel na netu (např. CVUT FEL Katedra počítačů) a
něco mi poslali někteří členové konference soukromě, ale nakonec to
stejně dopadlo tak, že jsem z toho všeho udělal takový mix.

OH

Jabber: Iguaner at jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |