[cstex] Kdy (včas) změnit \topmargin a \textheight?

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Mon Aug 30 17:17:08 CEST 2010

... Položil jsem dotaz i na fóru tex-hax na CTAN -

- řešením je použít aktualizovaný balíček geometry, který již umí přepočítat rozměry stránky uprostřed dokumentu.

Aktualizace geometry je ze 7/2010, tj. v TL2009 ještě není.

Lukáš Procházka

NB: Celá odpověď z tex-hax:

At \begin{document} LaTeX initializes other length registers
with the value of \textheight, thus these length registers need
to be corrected, too.

   \addtolength{\textheight}{1in}
   \addtolength{\vsize}{1in}
   \makeatletter
   \addtolength{\@colht}{1in}
   \addtolength{\@colroom}{1in}
   \makeatother
   \addtolength{\topmargin}{-.5in}

Other possiblity is using \newgeometry from package `geometry'.

Yours sincerely
   Heiko Oberdiek