[cstex] Opět \cline

Karel Piska piska at fzu.cz
Fri Aug 6 16:01:50 CEST 2010

cline v.s. babel [czech or english]    (opět Opět \cline)

Příkaz \cline se patrně používá velice málo. Vzpomněl jsem si
následující dotaz, když
jsem narazil na podobný problém. Používám instalaci babelu z TeXLive 2009
a vybral jsem jiný příklad, který vůbec žádné makro \parbox nepoužívá.
Zajímalo by mne, kde dělám chybu já.
Spustím (pdf)latex na dvě varianty (v příloze), které se liší jen v
jediné řádce:

 diff czcline.tex encline.tex
4c4
< \usepackage[czech]{babel}
---
 > \usepackage[english]{babel}

Zatímco anglický babel funguje správně, ten český si s \cline neporadí.

Uvítal bych opět odpověď takového experta přes LaTeX,
jako je např. Z.Wagner.
Patrně tam vadí něco jiného než explicitní parbox.
Nicméně je podezřelé, že to pro [english]{babel} nevadí.

  Zdraví Karel Píška