[cstex] Beamer: vnořené bloky

Procházka Lukáš lpr at pontex.cz
Sun Apr 25 20:49:50 CEST 2010

... Díky za rady.

Itemize v beameru se mi zarazilo u třetí úrovně; možná vlastnost beameru.

\linespread je OK. Předtím jsem to zkoušel, ale nezakončil jsem
\selectfont, takže výsledek se nedostavil.

Variantu speciálního environment vyzkouším.

Ještě jsem byl upozorněn na balík "boite.sty", který by se pro řešený úkol
rovněž mohl hodit.

Zdravím

Lukáš Procházka