[cstex] "encLuaTeX"

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Fri Apr 23 11:40:17 CEST 2010

Je to tak, jak pise Zdenek Wagner. Posilam inspirativni priklad, i kdyz to
asi primo nevyresi, co zrovna resite. Zkuste jadro z radku 726 a 735 z
"texdoc luainputenc", tedy:

% lualatex moje
\documentclass{article}

\begin{document}

\directlua{dofile("aktivuj.lua")}

\defB{Alkohol je metla lidstva.}

\end{document}

Kdy v aktivuj.lua je:

n=66
tex.sprint(string.format('\\catcode %d=11',n))      -- neaktivní
tex.sprint(string.format('\\catcode %d\\active',n)) -- aktivní

Zdravi PS