[cstex] Alias pro prostředí

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Fri Apr 9 13:04:18 CEST 2010

Dobry den.

Podobne nelze v balicku amsmath nadefinovat zkratky typu \beq misto
\begin{equation} apod.
Je to uvedeno v technote k tomuto balicku. Duvodem jsou pry netrivialni
technicke zalezitosti kolem
expanze. Zrejme neco v tom smyslu, ze cely text mezi zacatkem a koncem
okoli je nacitan jako
parametr makra s omezovaci, tudiz ukonceni slouzi jako soucast masky makra.
Odstraneni by pry znamenalo predelat celou definici display rezimu v
matematice.

Zdravi
      Jaromir Kuben