[cstex] Alias pro prostředí

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Apr 9 11:01:54 CEST 2010

Beamer si hodne veci predefinovava podle sveho, tak mozna proto. Mozna
Vam bude stacit reseni nize, ale necekejte, ze by treba fungovalo
makro \verb.

S pozdravem
Robert Marik

\documentclass{beamer}

\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage{lmodern}

\def\BOFRM#1\EOFRM{\begin{frame}#1\end{frame}}

\begin{document}

 \begin{frame}{XXX} % Tohle funguje
   AAA
 \end{frame}

  \BOFRM{Návrhové situace} % Tohle uz funguje
    AAA
  \EOFRM

\end{document}