[cstex] Chybova hlaska v LuaLatexu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Apr 8 11:23:08 CEST 2010

2010/4/8 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> Diky za rady.
> fmtutil-sys --all pomohlo a už to funguje!
>
> Docela by mne zajímalo proč to zničehonic přestalo fungovat ... ale to neni
> podstatne.
> Ta hlaska mne zarazila protoze mi prisla dost atypicka - tj. spis systemove
> zavisla, nez ze by to bylo samotnym TeXem ..

Mozna pri nejake aktualizaci bylo neco nastaveno omylem. Pri
generovani formatu se nastavi ruzne parametry (velikost pameti pro
ruzne oblasti apod.) a pak se to primitivem \dump ulozi do souoboru
*.fmt, ktery je systemove zavisly. Nejaka oblas mohla mit omylem
pridelenu vetsi pamet nez ma ted, takze pri pokusu o nacteni formatu
doslo k systemove chybe. Stejnou pricinu, jen s trochu jinym projevem,
ma chyba "I am stymied".

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/