[cstex] Beamer: vnořené bloky

Procházka Lukáš lpr at pontex.cz
Sun Apr 25 15:25:11 CEST 2010

Zdravím v konferenci,

vytvářím prezentaci v beameru.

Potřebuji vytvořit sekvenci, která bude vypadat nějak takto:

* Pro každé a...

   * Pro každé aa...

     * Pro každé aaa...

       * Pro každé aaaa...

Původně jsem chtěl k tomuto účelu použít "block". Ten umožňuje bloky
vnořovat, ale vnořenější bloky nejsou opticky vnořené, ale stejně široké
jako rodičovský blok.

Rovněž jsem zkusil použít "itemize". Zde je však překážkou počet vnoření -
jdou pouze tři, já bych potřeboval šest.

Jedinou (zatím) možností je použít "tabbing".

Přesto se ptám:

- Je nějaká možnost vytvořit vnořeným blokům beameru nějaké odsazení zleva
a zprava od rodičovského bloku?

- Je nějaká možnost umožnit hlubší vnoření než tři pro "itemize"?

- Je možno pro "tabbing" lokálně zvětšit meziřádkovou mezeru?

Předem děkuji za odpověď.

S přáním hezkého zbytku víkendu

Lukáš Procházka