[cstex] Testovani existence a popr. zpusobu definovani makra...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Apr 22 10:00:06 CEST 2010

Dobry den.

Měl bych na členy konference dva dotazy :

1) Existuje nejaky zpusob, kterym by se dalo zjistit, zda je TeXove
makro definovane klasicky pomoci \def... nebo jen prirazeno pomoci
\let...??
Pokud by někoho zajímal důvod, tak je to proto, že při spuštění makra v
LuaTeXu se na úplném začátku provede nějaký Lua skript, který nadefinuje
pomocí \let nějaké makro.
V průběhu zpracování TeXem lze toto makro předefinovat a já bych v daný
okamžik potřeboval zjistit, zda to makro vytvořené Lua skriptem bylo
TeXem předefinováno či nikoliv.

2) Dále by mi pomohlo, kdybych uměl pomocí Lua zjistit, zda je či není
makro daného názvu v TeXu definováno. Nevíte náhodou někdo, zda je možné
pomocí Lua v Lua(Con)TeX(t)u testovat, zda je makro s nějakým názvem již
nadefinováno??? Prohlédl jsem a googloval co jsem mohl, ale nikde jsem
nenarazil na nějaký příklad, který bych byl schopen použít.

Díky za reakce a přeji krásný den.

J.Hajtmar