[cstex] TeXlive 2009 a csindex

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Fri Sep 25 11:52:14 CEST 2009

... K csindexu bych ještě doplnil:

Pan Kosek "portoval" csindex pod Windows a implementoval možnost
kódování cp1250.

- Před nějakou dobou jsem psal panu Koskovi drobné info, že "jeho
portace" csindexu podporuje volbu cp1250, ale v helpu (csindex -h) se
obejvují jen původní možnosti (-z code, code=keybcs2, il2, koi8cs).

- Stejně tak ve zdrojácích je (pokud si matně vzpomínám) poznámka, že
implementace cp1250 je místo nějaké jiné (koi8cs?) - už si to přesně
nepamatuji.

V odeslané poště nenacházím, mám pocit, že se mi tenkrát pošta z
jirka at kosek.cz vrátila (jinak bych původní zprávu přiložil).

- Asi by tedy bylo dobré ještě csindex "doladit" - použít takový, který
umí i cp1250, zesouladit help se skutečnými možnostmi a implementovat
cp1250 jako DALŠÍ možnost. Než se csindex stane součástí nějaké
oficiální distribuce.

Zdravím

Lukáš Procházka