[cstex] Podmíněné části vstupního kódu

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Sep 24 17:34:40 CEST 2009

On Thu, 24 Sep 2009, "Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." wrote:

> [...]
> nějakého testu definovalo \A na \ifftrue nebo \iffalse (tím chci podmíněně
> číst nějaké pasáže vstupního kódu).
>
> V zásadě řeším velmi podobný příklad, jaký je v TBN na straně 51; zřejmě by
> šlo (jednodušeji) použít i \newif; přesto bych se (z cvičných důvodů) rád
> obešel bez \newif.
>
> Kód vypadá:
>
> \iftrue
> \expandafter\let \expandafter\A \csname iffalse\endcsname
> \else
> \expandafter\let \expandafter\A \csname iftrue\endcsname

Dobry den,

kod nefunguje proto, ze radek dva se provede, tj. od teto chvile ma
\A vyznam \iffalse a preskakuje se tedy na radcich 3 az 5 toto:

\else
\expandafter\let \expandafter\iffalse \csname iftrue\endcsname
\fi

Je tam tedy jedno \iffalse navic, ktere nema svuj \fi.

Resenim by mohlo byt napriklad toto:

\iftrue
   \expandafter\let \csname A\expandafter\endcsname \csname iffalse\endcsname
\else
   \expandafter\let \csname A\expandafter\endcsname \csname iftrue\endcsname
\fi

Zda se mi, ze mam v TBN na strane, kterou jste zminil, chybu. Dekuji za
upozorneni, zaradim do errat.

Zdravim

Petr Olsak

> \begin{document}