[cstex] Instalace TeXlive2008 / CentOS - problém

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Sep 7 19:36:13 CEST 2009

2009/9/7 Tomas Hala <thala at pef.mendelu.cz>:
> Dobrý den,
>
> nedaří se mi spustit instalační skript install-tl na DVD TL08.
> Jeho první řádek obsahuje
> #!/usr/bin/env perl
> Při spuštění ./install-tl to hlásí "bad interpreter: přístup odmítnut".

Dobry den
S touto hlaskou Vam neporadim, nicmene bych jenom podotknul, ze
TeXlive2008 je na serveru dpldf v adresari
/home.ldf/sdileny/texlive2008

A jinak bez problemu prenasim cele texove instalace z jedne linuxove
distribuce na druhou, jenom se prekopituje adresatr texlive (pouzivam
centos a debian).

Snad Vam to usetri praci a nebudete muset nic instalovat
Robert Marik