[cstex] Pravidla pre diplomky

Richard Balogh balogh at elf.stuba.sk
Wed Sep 16 20:45:07 CEST 2009

Dobry den,

nejaky dobrak u nas vytvoril "pravidla" pre diplomove prace, ktore
obsahuju nejednu hlupost, ale asi najvacsia je pouzitie pisma typu
Arial. Studenti sa toho "pre istotu" drzia, tak by som rad nejako
zmenil tie "pravidla". Lenze ja som mala kapacita, potreboval by som
sa zastitit nejakou knihou. Kdesi v pamati sa mi vynara, ze v niektorej
knizke sa pisalo o tom, ako patky pomahaju vytvarat vertikalne linky,
ktore ulahcuju citanie, ale neviem to teraz nikde najst...

Vseobecnejsia otazka: existuje nejaka knizka, v ktorej by boli zakladne
typograficke pravidla popisane aj pre uzivatelov WYSIWIG programov typu
Word, OpenOffice a pod?

Dakujem za typy,

Richard Balogh