[cstex] Problém s výpisem souboru se znakem dolaru v názvu pomocí balíčku fancyvrb

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." LPr at pontex.cz
Fri Sep 4 14:31:15 CEST 2009

Dobrý den,

mám problém - pokouším se vypsat soubor jménem "$.txt" pomocí
\VerbatimInput z balíčku fancyvrb. Nedaří se mi "protlačit" název
souboru, který obsahuje znak dolaru (např. a.txt vypíše v pořádku).

- Možná to bude implementací \VerbatimInput - asi nepředpokldá, že by
kdo do názvu zahrnoval dolary. (V našem případě má ovšem znak "$" význam
určitého příznaku souboru, hledám tedy cestu, jak jej uchovat.)

Nevěděl by někdo, jestli je znak dolaru do jména vůbec průchodný, a
pokud ano, tak jak (třeba alespoň princip - udělat ze znaku dolaru
aktivní znak? + (...?) - nebo nějak jinak)?

Zde je primitivní testovaný kód (případně viz příloha mailu):

\documentclass{article}

\usepackage{fancyvrb}

\begin{document}

  \catcode`\$=12 % Tím jsem chtěl udělat ze znaku procenta normální
["ostatní"] znak

  \VerbatimInput{a.txt} % Toto funguje

  \VerbatimInput{$.txt} % Tohle ne (ani s absolutní cestou)

\end{document}

Chybová hláška vypadaá:

) (./t-VerbIn.aux)warning: $.txt: Unrecognized variable construct `$.'.

! FancyVerb Error:
  No verbatim file $.txt
.
\FV at Error ... {FancyVerb Error: