[cstex] Problém s výpisem souboru se znakem dolaru v názvu pomocí balíčku fancyvrb

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Sep 7 08:59:07 CEST 2009

Dobry den,

Klasicky TeX umi primitivem \input precist soubor obsahujici v nazvu
krizky, dolary, vlnite zavorky, podtrzitka a dalsi zverstva. Podrobne
o tom pisu v TBN, str. 321. Kategorie v dane chvili nehraji zadnou roli.

Ovsem ukazuje se, ze TeX s knihovnou kpathsea zrejme od nejake verze
se snazi nazev souboru precteny primitivem \input prefiltrovat jakymsi
filtrem podobnym filtru v UNIXovemu shellu. Viz napriklad soubor
variable.c v knihovne kpathsea. O tom uz TBN nepisu, ponevadz jsem to
nevedel.

Stalo by za to patrat, od kdy se takto odchylilo chovani klasickeho TeXu
od TeXu s kpathsea, a dale zjistit, zda se to neda nejak vypnout. Zkuste
se tim, prosim, nekdo zabyvat.

Zdravim

Petr Olsak