[cstex] Vkladani PDF dokumentu do pdfTeXoveho dokumentu a veci s tim souvisejici - VYRESENO!!!

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 16 12:43:35 CEST 2009

HEUREKA... :-)

rada pana Mikulika ohledne pdfcrop se pro mne ukazala byt presne tim co
jsem hledal!!!!
Zkusil jsem "pdfcrop" (opravdu je soucasti Tex Live) a po zadani prikazu :

pdfcrop --clip fileinp.pdf fileout.pdf

se excelovska tabulka, kterou mam ve vstupnim souboru automaticky orizne
ze vsech stran presne jak jsem potreboval (bez jakehokoliv zadavani
parametru aj.).

Dokonce jsem zkousel aplikovat pdfcrop na mnohostrankovy dokument.
Pdfcrop z neho udela mnohostrankovy oriznuty dokument tj. ze vsech
stranek se odriznou vsechny bile okraje a vysledkem je mnohostrankovy
dokument bez jakychkoliv bilych okraju. Tento dokument pak staci jen
rozdelit na samostatne stranky a ty uz jen vkladat jak je libo.

Vsem tento nanejvys efektivni postup VELMI DOPORUCUJI!!! Je to super -
az se mi tomu nechce verit!

Jeste jednou diky mnohohrat ...

Vsechny moc zdravi a pekny vikend preje
Jarda Hajtmar