[cstex] Vkladani PDF dokumentu do pdfTeXoveho dokumentu a veci s tim souvisejici

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Oct 16 11:48:09 CEST 2009

2009/10/16 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz>:
> Dobrý den.
>
> Uvažoval jsem, že by se mi možná vyplatilo všechny tabulky z Excelu
> vytisknout na papír, změřit to a "ručně" to ořezat v PDF Tools, ale vzhledem
> k tomu, že tyto věci dělám relativně často, tak by možná stálo za to řešit
> to nějak systémově...

Přesně tohle jsem řešil v projektu, který pak nebyl realizován. PDF
převedu pomocí pdftops (součást Xpdf, je i pro Windows) na EPS, to
nechám oříznout automaticky pomocí epsbbox a pomocí epstopdf znovu
převedu na PDF. Všechny zdrojové PDF jsem měl v jednom adresáři a
výsledné jsem dával do jiného, kde je očekával TeX, takže to jde
vyřešit jednoduchým skriptem (nebo se dá napsat Makefile a jména
souborů načítat pomocí $(wildcard somepath/*.pdf)...).

> Díky za jakýkoliv tip
>
> Zdraví J.Hajtmar

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/