[cstex] OT: davkova konverze bitmapovych obrazku do PDF

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 23 10:14:59 CEST 2009

Dobry den.
Omlouvam se za off topic, ale posledne se seslo tolik napadu, ze si
dovolim touto cestou pozadat konferu o radu:

Doporucite mi nekdo nejakou rozumnou utilitku na davkovou konverzi
bitmapovych souboru (momentalne potrebuji zejmena JPG, ale cim vice
formatu, tim lepe) do PDF? Cestou je jiste tisk do PDF souboru pomoci
nejake virtualni PDF tiskarny, ale to je pro mne docela neprakticke
(vyber a zaklikavani souboru atd...)

Neco ve smyslu :
jpgtopdfutilitka --nastavovaciprepinace *.jpg spojenypdfsoubor.pdf

Neco jsem vygoogloval a neco vyzkousel, ale s nicim jsem nebyl nejak
spokojeny nebo mi to nefungovalo (napr JPGtoPDF).
Neni neco napriklad i v TL?? Posledne mi pomohl pan Mikulik najit neco
takrikajic primo "pod svicnem"..

Diky a jsem s pozdravem.
Jarda Hajtmar