[cstex] ceske rejstriky

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Mon Nov 30 10:19:54 CET 2009

Dobrý den.

Určitě není potřeba skládat rejstřík ručně.  :-)

Pokud nepoužíváte balíček inputenc a tedy máte v souboru .idx češtinu,
stačí použít
starou verzi csindex.exe pro windows, kterou kdysi vyrobil p. Kosek
(mohu poskytnout).
Musí se volat s parametrem -z s příslušným kódováním; ve Vašem případě
asi -z cp1250.

Pokud ale používáte balíček inputenc a v souboru .idx je čeština v
podobě \v ce\v stina
nebo nějak podobně, je třídění s touto binárkou špatné.
Pak Vám pomůže to, co Vám radí níže p. Růžička. Na uvedené stránce je i
příslušný popis.
Jediný problém je, že jsou tam jen zdrojáky. Binárku pro windows asi
nikdo neudělal.
Je tam makefile a vše potřebné.
Takže byste si to musela překompilovat nebo by Vám to někdo musel udělat.

Další řešení je soubor .idx z \v ce\v stiny překódovat do češtiny v
cp1250 a pak použít
tu starou binárku, která je běžně k dispozici.

Zdraví
                Jaromír Kuben