[cstex] OT: konverze PDF (nebo PS) -> SVG

Roman Dedic Roman.Dedic at mff.cuni.cz
Tue Nov 10 16:12:20 CET 2009

Dobry den,

ja jsem pouzival nejvyse verzi 1.3.5.1 (a nektere predchozi), kde
polozka menu "File\Export\Save as PDF" vyvolava dialog "Save As PDF",
kde na zalozce "General" je v poli "File Options" posledni zatrhavaci
policko "Embed PDF & EPS files (EXPERIMENTAL)" s nejakym vyskakovacim
varovanim, ze to nekontroluje barvovy prostor vkladanych souboru atd. Po
jejim zvoleni jsou PDF z obrazkovych ramcu skutecne bez jakehokoliv
rastrovani vlozena do vysledneho PDF souboru - to muze byt nekdy na
skodu, ale pro Vase pouziti by to nemel byt problem.

S pozdravem,
Dedic

Jaroslav Hajtmar wrote:
| Dobry den.
| Tak tohle by mi moc pomohlo, ale nepodarilo se mi ve Scribusu tuto
| funkcionalitu (embedding PDF souboru) odhalit. Mam myslim nejnovejsi
| verzi.
| Mozna pokud mate jeste nekde nainstalovan scribus, tak by mi mozna
| pomohla nejaka navigace, jak se k te volbe dostat.
|
| Diky J.H.
|

| Roman Dedic napsal(a):
| resil.
| |
| |
| takze
| |
| reseni..
| |
| bylo
| mi za
| |
| |
| |
| |
| |

> [...]
| moznost, zda bude do vysledneho souboru vlozeno primo puvodni PDF jako
| XObject (tzv. PDF embeddning) nebo jeho rastrovana podoba. V prvnim
| pripade se pro nahled samozrejme vyuziva stale rastrovana forma (ale to
| pro navrh rozvrzeni strany staci), ale ve vyslednem PDF souboru je
| puvodni PDF se vsemi svymi objekty jako jsou subsety fontu, graficke
| prvky nepodporovane primo Scribusem, napr. rastrova grafika v CCIT
| kompresi apod. Pro bezproblemovou praci s exportovamym PDF je treba
| jeste ohlidat, aby verze PDF vlozeneho do souboru nebyla novejsi nez

- --
Roman Dedic

Charles University in Prague
Faculty of Mathematics and Physics
Department of Chemical Physics and Optics
Ke Karlovu 3, 12116 Praha 2, Czech Republic

phone: +420 221 911 234
fax:   +420 221 911 249
email: Roman.Dedic at mff.cuni.cz