[cstex] OT: konverze PDF (nebo PS) -> SVG

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Nov 9 09:31:12 CET 2009

Dobry den.

Diky za vsem za jejich tipy ...
Zatim jsem zkusil pouzit Inkscape, ktery jsem kdysi k cemusi pouzil, ale
netusil jsem, ze by to mohl umet.
Muj Inkscape umi nacist PDF a ulozit ho do (E)PS, SVG, SVGZ atd..
Urcite je to cesta... chvili to trva naklikat ale je to pouzitelne.
Jeste zkusim dalsi moznosti a pak bych dal do konfery vedet svuj nazor..

Docela mne zaujal nastroj jpgfdraw - zkusim se k nemu vratit. Jeste
jednou diky a jsem s pozdravem

Jarda Hajtmar