[cstex] Script pdfcrop.pl s Tk GUI (beta) - help!!

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Nov 3 16:47:32 CET 2009

2009/11/3 peter knezel <peter.knezel at gmail.com>:
> [...]
> pg_0007.pdf
> pg_0008.pdf
>
> musi byt v tom istom adresari, kde je script canvas06m.pl
>

> b)takisto subory pg_000x.pdf (x={1,..,8} ak povodny pdf subor ma 8 stran) by
> mali byt v adresari, kde je  script canvas06m.pl
>

> c)Vygeneruju sa ciernobiele jpg obrazky pomocou ghostscriptu:
> D:\x_gs863\gs8.63\bin\gswin32c.exe -sDEVICE=jpeggray -r72x72
> -sOutputFile=pg_0001.jpg pg_0001.pdf -c quit
>
> alebo farebne:
>
> D:\x_gs863\gs8.63\bin\gswin32c.exe -sDEVICE=jpeg -dBATCH -r72x72
> -sOutputFile=pg_0001.jpg -dNOPAUSE pg_0001.pdf -c quit

Predevsim v prikladu, ktery uvadite, je format jpg TA NEJHORSI
VARIANTA, kterou jste si mohl vybrat. Tento graficky format pouziva
ztratovou kompresi, ktera je urcena pro BAREVNE FOTOGRAFIE A NIC
JINEHO. Predelani kvalitniho (vektoroveho) PDF na bitmapu ma smysl v
NOUZOVEM pripade, kdy zadna jina moznost neni, nebo v pripade, ze
pouzijete bezztratovou kompresi a dostatecne vysoke rozliseni, aby se
to pri dalsim rastrovani na jinych vystupnich zarizenich nemrsilo
(ztracite totiz hinting u fontu). Chce to tedy -r2400, Vy mate 72. I
pri prohlizeni na monitoru to bude zoufale malo. Uvedomte si, ze
vsichni nemaji stejne velky monitor a stejne rozliseni jako Vy, takze
to, co Vy mozna vidite v celkem prijatelne kvalite, bude na jinem
pocitaci ohavne. Pouzijte balicky, ktere doporucuje Pavel Striz.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/