[cstex] Dělení slov - nejasná hláška

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue May 12 08:17:46 CEST 2009

Zdenek Wagner napsal(a):
> [...]

Jen bych se rad zeptal, jak se tohle projevuje v csplainu. Pred casem
jsem zavrhl novejsi distribuci (nevim uz presne, ktera to byla, a nemam
cas to dohledavat) prave proto, ze nefungovalo ceske deleni, a na nic
jsem to nutne nepotreboval.

Nebo obecneji: jaky je soucasny stav pocesteni pri pouzivani plainu?

S pozdravem,

Lubos Kloc