[cstex] Recenzenti clanku Zpravodaje

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 27 10:35:44 CET 2009

Ten napad s carovymi kody me zaujal. EAN13 udelal Petr Olsak, ja jsem
k nemu pridelal modifikaci na novy format ISBN a udelal jsem novy
balicek pro dalsi typy carovych kodu. Je sice na CTAN i v TeX Live,
ale zatim jsem se o tom jen zminil na TeXperience 2008. Delal jsem ho
pro oznacovani medii HP (pasky, ktere ve vypocetnim stredisku
pouzivame na zalohovani serveru). Mame vyzkouseno, ze kod vygenerovany
mym makrem umi stroj precist. Originalni balicek samolepek od HP, kde
je 20 carovych kodu, stoji asi 1000 USD, takze uspora je velmi
vyznamna. Pokud mate predstavu, co knihovny potrebuji, mohl bych
takovy clanek pro praxi napsat.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/