[cstex] xindy a cestina

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Mon Mar 9 07:51:13 CET 2009

Dobrý den,
ano, "stará" dobrá norma ČSN 010181 výslovně upřednostňovala
malá písmema před velkými ve zmíněném příkladu.

Stávající norma ČSN 97 6030 z roku 1994?(nebo 5) používá poněkud
odlišnější pravidla. Mám doma zedníka, nemohu to jít ověřit,
ale mám za to, že v této normě se k rozdílu mezi malým a velkým
písmenem nepřihlíží. Je to norma, kterou někdo v dávných dobách počítačového
věku - asi nejsa schopen algortimicky postihnout "starší" pravidla -
rozšířil pro zpracování dat na počítači tak, že některá pravidla vypustil,
nebo zjednodušil.

Tomáš Hála