[cstex] xindy a enumerable location class

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Mar 18 13:35:36 CET 2009

Vážení kolegové,
po mlčení ve specializovaném diskusním listu xindy-discuss zkouším,
jestli mi neporadí někdo zde. V manuálu xindy jsem se dočetl, že lze
definovat enumerable location class pomocí funkce, která nekonečnou
řadu symbolů mapuje na přirozená čísla. Bohužel jsem však nenašel
syntaxi, jak mám takovou funkci do definice location class vložit,
natož nějaký příklad. Jde mi o to, že bych chtěl číslovat
dévanágarskými číslicemi, které jsou spojitě kódovány v intervalu
U+0966...U+096F. Dá se to samozřejmě obejít. Při použití Velthuis
Devanagari mohu mít \thepage definováno jako \arabic{page}, ale {\dn
\thepage} zobrazí dévanágarská čísla. V XeLaTeXu lze analogického
efektu dosáhnout zapnutím
\addfontfeatures{Mapping=devanagarinumerals}. Pokud bych xindy využil
v XML, je možno takové mapování snadno naprogramovat v XSLT. Přesto by
mě zajímalo, jak toho dosáhnout přímo v xindy. Snad se to dá popsat
tak, abych to pochopil, i když neumím LISP.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/