[cstex] CSBabel -- problém se znakem "-" v konfiguraci "pdfpages"

jan.busa at tuke.sk jan.busa at tuke.sk
Sun Jun 14 15:49:13 CEST 2009

Dobry den,

doleluvedena sprava bola publikovana v konferencii. Snad je to to, co
potrebujete. Prikaz \shorthandoff{-} pouzity za \begin{document}.

Jano busa

=============================

Dobry den,
aktivni oddelovac pod LaTeXem bude zlobit na vice mistech. Vedle drive
resene situace s balickem pdfpages (napr. {-}, vloz vsechny strany)
prikladam dalsi priklad, na ktery jsem narazil v prubehu prace. Prikaz
\cline, horizontalni linka pres nekolik sloupcu.
S pozdravy PS

%pdflatex soubor.tex
\documentclass{article}
\usepackage[cp1250]{inputenc} % latin2, ...
\usepackage[IL2]{fontenc}
\usepackage[english,czech]{babel}

\begin{document}
%\shorthandoff{-}% Prikaz balicku babel. Po odkomentovani radku prikaz
\cline reaguje.

\begin{tabular}{c|c|c}
a&b&c\\ \cline{2-2}
d&e&f\\ \cline{2-2}