[cstex] sbornik v LaTeXu

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Mon Jun 8 21:18:48 CEST 2009

Dobrý den,

\maketitle použijte spíše jen na titulní list celého sborníku
(já titulní list si dělám raději ručně). Na vlastní články
stačí nějaký vlastní inteligentní makropříkaz, např.:

\def\clanek#1#2{% #1=název příspěvku  #2=autor
  \newpage\begin{center}\section*{#1}\subsubsection*{\textit{#2}}
}

následovaný vlastním textem článku. Chování příkazu \clanek si můžete
upravit, jak chcete.

Tomáš Hála