[cstex] subtotal s longtable v latexu

Tom Z Meinlschmidt tomas at meinlschmidt.org
Fri Jun 19 10:56:14 CEST 2009

Dobry den,

hledam zpusob, jak provest mezisoucty s prevodem na dalsi stranku v
pripade longtable. Jedna se mi o to, ze vypisuji fakturu, a pokud se
nevejde na jednu stranu, tak potrebuji mit na konci mezisoucet a na
nasledujici strane zase prevod toho mezisouctu... Hledal jsem na netu,
ale nic rozumneho jsem nenasel, pokud byste nekdo vedel, dekuji

S pozdravem
T. Meinlschmidt
Tomas Meinlschmidt, MS {MCT, MCP+I, MCSE, AER}, NetApp Filer/NetCache
  - experienced RoR/PHP freelancer, available for hire

   www.meinlschmidt.com  www.maxwellrender.cz  www.lightgems.cz