[cstex] kopie mailing listu na serveru gmane.org

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Sun Jun 14 14:40:02 CEST 2009

Dobrý den,

nebylo by možné přidat archiv i všechny nové zprávy tohoto mailnig listu
na server gmane.org? Stává se mi, že z některých míst se nemůžu připojit
na server news.felk.cvut.cz, zatímco news.gmane.org zatím fungovalo
všude. Možná to bude způsobené nějakým omezením v síti poskytovatele
připojení (Unable to talk to the server) -- nezkoumal jsem to podrobněji.

Ne serveru gmane.org jsou i ostatní texovské skupiny (pdftex, xetex,
context, etc.).

Děkuji

Jano Kula