[cstex] Pruhledny TIF do PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jun 11 01:02:13 CEST 2009

Vazeni kolegove,
potreboval bych pdftexem vkladat pruhledny TIF. Nemohu pouzit PNG,
protoze to musi byt v prostoru CMYK. Zatim jsem udelal jen experiment
s modrym kruhem na pruhlednem pozadi. Kdyz jej prevedu programem
tiff2ps na EPS a pak pomoci epstopdf na PDF, nelze vysledek v Acrobatu
otevrit, hlasi to drawing error. Pri vlozeni do dokumentu hlasi totez
dokument.pdf. Pokud pouziju primo tiff2pdf, je ve vyslednem PDF pouze
kruznice o tloustce 1 pixel. Po vlozeni do dokumentu se ukaze, ze
navic zmizela pruhlednost, takze vidim bily ctverec s jednopixelovou
modrou kruznici a bilym vnitrkem. Mate nejaky napad?

Pripominam, ze pracuji v Linuxu, tj. mam gimp, ImageMagick, SCARSE i
LCMS (pro konverzi a CMYK) a dalsi bezne linuxove programy. Nemam
zadne windowsove programy.

Potrebuji dat grafikovi instrukce, jak mi ma pripravit obrazky, ktere
budu za nejaky cas vkladat do knihy.

Predem dekuji

--
Zdeněk Wagner