[cstex] pdfpages a A3

Pavel STRIZ striz at fame.utb.cz
Tue Jul 7 19:54:25 CEST 2009

Dobry den, pdfpages.pdf z TeX kolekce je dobry start.

Prubnete parametr "noautoscale" nebo "noautoscale=true".

Nebo si nastavte pracovni velikost A3. A3 zustane A3 a dve A4 s "nup=1x2" by
utvorily jednu A3. Pokud je to tento pripad. Jeden soubor o dvou strankach
nastavte pres pages={1,2}, dva soubory o jedne strance udejte pres prikaz
\includepdfmerge.

Nekdy je uzitecne dat soubor za souborem, pak lze u kazdeho nastavit neco
jineho.
\includepdf[nektere parametry]{soubor1.pdf}
\includepdf[nektere jine parametry]{soubor2.pdf}

Ad otoceni. Nactete si v preambuli balicek graphicx. Pak do volitelnych
parametru \includepdf zapiste "angle=90" nebo scale=0.8 nebo viewport=...
Tedy vse zname, cim balicek graphicx disponuje.

Zdravi PS