[cstex] TeXLive 2008

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Sun Jan 18 20:02:35 CET 2009

> Jeste lepsi je instalace ze site, pokud mate dobre pripojeni na
> internet. Zejmena verze pro Windows doznala vyznamnych vylepseni.

Dobry den,

s TeXlive 2008 mam pod Linuxom velmi dobre skusenosti. Mame ho na
serveri s NFS diskami pripojenymi pre kazdeho. Nahradil nam starsi
tetex. CS veci funguju priamo bez dalsich doinstalacii, ako to byvalo
kedysi. Velka vdaka vsetkym, ktorym sa to podarilo pretlacit.

Pred par tyzdnami som instaloval novy windowsovky pocitac, tak som tam
skusil nainstalovat z internetu texlive. Instalacia bola  rovnako
bezproblemova. Akurat som zistil, ze tam nie je ziaden dvi prehliadac,
ako xdvi v unixe. Nasiel som sice nezavazne pokyny, ze si ma clovek
nainstalovat dviout separatne, ale tam sa mi nieco nepodarilo a tento
nedokazal spravne vytvarat fonty (obavam sa, ze to bolo aj mojou
neznalostou Visty). Nakoniec som rezignoval, vymazal texlive a
naistaloval miktex, ktoreho dvi prehliadac yap fungoval bez problemov.

Chcel by som sa preto spytat, ci mate niekto skusenosti s texlive pod
windows a problemom s dvi prehliadacom.

M. Fikar