[cstex] TeXLive 2008

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Sun Jan 18 16:53:26 CET 2009

On Sun, Jan 18, 2009 at 04:03:44PM +0100, Marcel Svitalský wrote:
Zdravím všechny členy konference!

> Bohužel jsem se v prosinci nedostal do Brna na valnou hromadu CSTUGu,
> proto bych se rád zeptal, zda tam již bylo k disposici DVD TeXLive 2008
ano, bylo, ucastnici akce DVD si je mohli odnest a jiz jim nebude
posilano se Zpravodajem 4/2008.
> a zejména kdy bude rozesíláno těm, již se nezúčastnili. Potřebuji
to by melo byt ve velmi brzke dobe a myslim, ze to vazne jiz jeen
na tisku a distribuci firmou Konvoj.

> doinstalovat jeden počítač, tak abych věděl, zda se vyplatí čekat nebo
> zda tam zatím ještě dát verzi 2007.
pokud to neni uplne urgentni, tak bych pockal.

S pozdravem
Petr Sojka