[cstex] Inicialy - nejlepe v ConTeXtu ...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Jan 17 11:07:27 CET 2009

Dobry den.
Koukal jsem vsude mozne na webu a v knizkach na veci kolem moznosti
vysazet Contextem nebo aspon Plainem inicialu na zacatku odstavce.
Tj. tak, aby iniciala (nemusi byt ani ozdobna) mela cca 2-3x vetsi
velikost nez ost. pismo a zbytek odstavce aby ji nejak aspon rozumne
obtekal.
Nekde jsem nasel, ze v Latexu existuje balicek na inicialy. Objevil jsem
jen v poslednim Zpravodaji - co byl predavan na TeXperience v Rusave byl
pomoci ozdobnych inicial vysazen jeden z uvodnich clanku. V ConTeXtu
jsem bohuzel nic nenasel a to ani v Metafunu.

Nez se do toho pustim sam pomoci boxu, tak bych se chtel zeptat, zda s
tim nemate nekdo zkusenost, popr. nabidnout nejake jiz hotove reseni.

Diky

Zdravi Jaroslav Hajtmar