[cstex] TeXonWeb

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Thu Jan 8 13:39:44 CET 2009

Dobry den,

pekna a uzitecna aplikace. Vyborne jsou ty styly (dopis, zprava, ...).
Myslim, ze by si zaslouzila pozornost i mimo ceskoslovenske uzivatele.
Stacilo by k tomu udelat jen anglicke rozhrani a clanek do TUGboatu
(uzaverka pristiho cisla je 31.3., to by slo stihnout - mohu to
zprostredkovat, co rikate?).

Jan Prichystal wrote:
> Dobry den vsem,
> jak jsem avizoval na podzimnim setkani na Rusave, intenzivne jsme
> pracovali na vylepseni TeXonWeb. Nova verze uz byla uverejnena,
> takze pokud chcete, muzete se podivat na http://tex.mendelu.cz.
> Zmeny jsou patrne predevsim v casti "po prihlaseni".
> Budu rad za kazdou konstruktivni pripominku.

drobnosti:
- pokud namisto prihlaseni dam Cancel, dostanu chybovou stranku,
- pokud nejaka volba vyzaduje pridani noveho balicku (package), kurzor
se presune na zacatek editacniho pole. Bylo by prijemne, kdyby zustal v
textu,
- preferoval bych lepsi formatovani prostredi. Namisto
   \begin{itemize}\item \end{itemize}
nejak takto:
   \begin{itemize}
   \item
   \end{itemize}
Kurzor je presunut za item, to je v poradku.
- nabidka ikonek a text jejich vkladanych prikazu by mel byt zavisly na
zvolenem prekladaci (latex x plain).

S pozdravem
Vit Zyka