[cstex] OT: tvorba PDF TeXem pomoci PHP!?

Tomáš Pácl pacl at starlit.cz
Mon Feb 16 07:42:49 CET 2009

Nejjednodussi reseni by bylo:

2. PHP skript vytvori http request na mendelu.cz se zdrojovy TeX souborem.

3. PHP skript prijme response od mendelu.cz, ulozi jej do pameti, pripadne zjisti chyby ve zpracovani.

4. PHP skript vytvori smerem ke klientovi response http stream s http hlavickou typu PDF octet stream.

Pak se pro uzivatele Vasi aplikace bude odpoved jevit jako download PDF souboru (ten na serveru fyzicky nemusi vůbec existovat, jeho obsah je pritomen v pameti serveru).

Pokud toto reseni pouzijete, bylo by slusne pozadat o souhlas autory weboveho rozhrani k TeXu na mendelu.cz o souhlas.

Vase aplikace by pak vlastne byla "webove rozhrani k webovemu rozhrani TeXu".

Preji pekny den.

Tomas Pacl