[cstex] Prezerac PDF pre windows

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Feb 5 00:14:33 CET 2009

2009/2/4 Petr Sojka <sojka at fi.muni.cz>:
> On Wed, Feb 04, 2009 at 08:09:12PM +0100, Jaromír Kuben wrote:
> Dobry den.

> Jednim moznym resenim je novy button pro reload funkci pro
> Adobe Reader. Bylo to diskutovano 22.1. 2009 a nasledne na pdftex
> listu. Reseni by melo byt platformne nezavisle (vyuziti vestaveneho
> JavaScriptu v AR), ale bohuzel neni pouzitelne pod Windows
> z duvodu, kterym nerozumim:

Duvod je prosty. Adobe Reader ve Windows zamkne PDF, takze pdftex nema
sanci jej prepsat. A protoze se soubor nemohl zmenit, neni co
reloadovat.

V Linuxu na x86_64 se mi nepodarilo nainstalovat AR8, mam stale verzi
7.0. Soubor jsem dal do jednoho z adresaru, ktery se mi automaticky
zalohuje, a udelal jsem symlink v adresari
/usr/local/Adobe/Acrobat7.0/Reader/JavaScripts/
Funguje to! Jen by se jeste hodil shortcut, abych mohl stisknout Alt-F
+ R, ted musim po Alt-F prejet kurzorovou sipkou na Reload a stisknout
Enter, ale ani to neni tak zle.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/