[cstex] Prezerac PDF pre windows

Zbynek Tonar tonar at ntc.zcu.cz
Wed Feb 4 20:46:09 CET 2009

Dobrý den,
Foxit Reader nezamyká, ale nemá auto-refresh nově přeloženého dokumentu.
SumatraPDF by vyhovovala v obojím. Renderuje sice, to je pravda, ale
možnost kopírování textu do clipboardu je zachována, je rychlejší než
většina ostatních prohlížečů (alespoň na mém starším PC s Win2000) a
zatím mi nic neshodil (nejdelší testovaný dokument 112 stran s 80
obrázky, rovnicemi, provázaný hyperref a prohledávaný křížem krážem).

Zbyněk Tonar