[cstex] Prezerac PDF pre windows

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Wed Feb 4 20:09:12 CET 2009

Dobry den.

To opravdu nejde, musi se nainstalovat jakysi maly miktex, ale to neni
idealni.
Soucasti TeXLive je ale velmi kvalitni dvi prohlizec dviout. Bohuzel ve
verzi TeXLive 2008
se z DVD automaticky nenainstaloval. Potvrdil mi to i Norbert Preining
(jeden z autoru distribuce
TeXLive) na prednasce na valne hromade CSTUGu. Na DVD pry neni, uz to
nestihli dodelat.
Mel by se nainstalovat po upgradu z Internetu.
Jednou jsem to zkousel, ale nepodarilo se mi to. Asi jsem neco
nezafajfkoval.
V predchozi verzi byl tento prohlizec korektne bez jakychkoli problemu
nainstalovan.

Jinak na prohlizeni pdf je (ve windows a OS/2) idealni gsview, okno se
automaticky po prekladu
a predani fokusu aktualizuje. Od jiste verze zmizely i problemy s
celoobrazovkovym rezimem
(napr. vystup s pouzitim hyperref v LaTeXu - to havarovalo).
Samozrejme pokud nepotrebujete nejake pluginy na javu, zobrazeni
flashove grafiky apod.
Pak je nutny Acrobat.

Zdravi
              Jaromir Kuben.