[cstex] 2x Re: Prezerac PDF pre windows

doc. Ing. Dr. Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Wed Feb 4 11:55:51 CET 2009

Dobry den,
potreboval bych pdfclose, ale narazil jsem na problem: v Acrobatu verze 8 to
skonci pri zavirani POSLEDNiHO souboru chybou, program spadne a musim to resit
dialogovym oknem (odesilani informaci o padu). Je to neprijemne -- avsak je-li
otevren jeste jiny soubor, uzavreni se provede bez problemu. Nevi nekdo, da-li
se s tim neco delat?

Dekuji a zdravim
J. Rybicka.

03. 02. 2009 19:02 Czech and Slovak TeX-related mailing list
<cstex at cs.felk.cvut.cz> napsal(a):
> [...]
> pouzivam programy "pdfclose" a "pdfopen" (soucast TeXLive? aspon mam
> pocit, ze jsem je nikde neshanel samostatne).
> Prekladam .TEX soubory ve WinXP pdfPlainem nebo ConTeXtem a otevriam je
> bezne AcrobatReaderem.
> Sice to asi s pdfclose a pdfopen funguje o neco pomaleji, ale tento
> problem (s chybou co udavate ve svem mailu) se mi tim podarilo vyresit.
> Pro praci mam davkove BAT soubory. Viz. napr.:
>
> pdfclose --file %1.pdf
> pdftex -fmt=pdfcsplain -default-translate-file=cp1250cs %1 %2 %3 %4 %5

diplomove prace robili v LaTeXu, ale poznate to. Vacsina ma windows z > > ich
hlupym zvykom zamykat subor po otvoreni. Kompilacia v pdflatex