[cstex] OT: Mirror PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 2 19:37:44 CET 2009

2009/2/2 Va'clav Studeny' <Vclv at centrum.cz>:
> A programy PS2PS se už nepoužívají? hledám je na intwernetu a nemohu je
> najít.

Kdysi byl na CTAN, ale teď jsem po něm nepátral. Nicméně, našel jsem v
něm chybu, která se projeví zejména v případě, kdy montuji sám tiskový
arch (při některých zakázkách v minulosti to po mně chtěli). Svoji
soukromou opravu jsem však nenahlásil a nejsem si jist, zda bych to
ještě v počítači našel. Teď už vše dělám v PDF, buď pomocí pdfpages,
nebo pomocí svých jednoduchých maker. Stejně už většinou používám
pdflatex, takže výstup v PS ani nemám. A většina tiskáren chce ode mě
PDF.

Další možností pro práci s PDF jsou Multivalent Tools, ale osobně jsem
je moc netestoval.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/