[cstex] Orezové značky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Dec 3 22:57:12 CET 2009

2009/12/3 Pavel Striz <striz at fame.utb.cz>:
> Dobry vecer,
>
> mrknete na balicky zwpagelayout, crop, geometry nebo ncccropmark.

Záleží také na tom, v jak pokročilém stavu je Váš dokument. Balíček
zwpagelayout nastavuje kompletně rozměry stránky, ale pokud již máte
vše hotové a nechcete riskovat, že si sazbu rozhodíte, použijete
option onlycropmarks a balíček pouze vytvoří ořezové značky za
předpokladu, že v \paperheight a \paperwidth nastavíte kdekoliv v
preambuli rozměry po ořezu. Tuto možnost jsem kdysi sám potřeboval.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/