[cstex] Nacteni radku do parametru makra v ConTeXtu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Dec 12 13:07:06 CET 2009

Dobry den.

Nevite prosim nekdo, jak nacist cely radek (az do znaku crlf) do
parametru makra?

Priklad:

\def\jedenradek #1\\{Nacteny radek je: #1 \par}

\starttext
    \jedenradek Prvni radek\\
    \jedenradek Druhy radek\\
    \jedenradek Treti radek\\
\stoptext

Nyni bych ale potreboval  tohle:

\def\jedenradek #1<crlf>{Nacteny radek je: #1 \par}

\starttext
\jedenradek Prvni radek
\jedenradek Druhy radek
\jedenradek Treti radek
\stoptext

<crlf> je nejaka sekvence, kterou bere ConTeXt jako znak konce radku.
Zkousel jsem ^^M apod. dle TBN, ale nedari se mi to vyresit ani vygooglovat.

To co jsem napsal a potrebuju resit, je jen jakysi minimalni priklad,
normalne bych mohl sice cely zdrojovy text preznackovat a dat na konci
radku nejake ukoncovaci znaky, ale ty puvodni zdrojaky se mi nechce cele
kvuli tomu preznackovavat (byt by to slo v nejakem editoru i pomerne
rychle udelat) - chci stavajici zdrojak zachovat.

DIky a jsem s pozdravem

Jarda Hajtmar