[cstex] Problem s TexLive2009 a Latex vystupem z gnuplotu

Tomáš Kubina tomas.kubina at vsb.cz
Tue Dec 1 08:20:35 CET 2009

Povedlo se mi to zprovoznit, sice nevím přesně čím, protože jsem provedl
dvě věci:

1. příkaz v adresáři s popisovanými soubory
[toff at localhost test-gnuplot-latex]$ kpsewhich -progname=xelatex test.eps
./test.eps

2. update LiveTextu
tlmgr update --self
tlmgr update -all

v update se objevily také xetex-def a xetex-pstricks ... možna zde byl
nějaký problém.

Podle toho co jsem vyčetl z manuálu tak příkaz kpsewhich
-progname=xelatex test.eps pouze hledá první umístění souboru, nebo má i
nějaké vedlejší učinky?

Úprava texmf.cnf proto, aby se našly soubory umístěné v aktuálním
pracovním adresáři (tzn. na stejné úrovni) se mi zdá jako dost divoký návrh.

I tak děkuji za radu, aspoň jsem si přečetl pořádně instalační manuál a
vzpomněl si, že je třeba taky zkontrolovat update.

s pozdravem

Tomáš Kubina