[cstex] test na prázdný soubor?

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Thu Aug 27 13:24:01 CEST 2009

On Thu, Aug 27, 2009 at 01:14:08PM +0200, Zdenek Wagner wrote:

> OK. XeTeX mozna \pdf* primitivy umet nikdy nebude. Mozna nekdy v hodne
> vzdalene budoucnosti bude umet lua, ale o tom byla jen zminka a v
> nejblizsich planech to asi neni.

Aha, no ja v tom mam docela gulas, ktere primitivy XeTeX chce pridat
a ktere ne. Treba tady se o pridani nekterych uvazuje:
http://www.texdev.net/2009/05/17/more-on-xetex-primitives/.

Skoro si rikam, ze je skoda, ze pdfTeX a XeTeX jsou dva projekty.
Sam se bez XeTeXu uz moc neobejdu a zase mi treba chybi mikrotypograficke
vychytavky, ktere PDFTeX ma...

P.T.

Jabber: butrus at jabbim.cz
SIP: butrus at ekiga.net